i'm in love with paris.

Hej igen.

jag skulle ju göra ett inlägg för varje dag jag varit i paris, men jag kom på att det kommer bli lite tjatigt, och jag kommer inte kunna blogga om andra saker under tiden. det kanske är det som gjort att jag inte riktigt orkat blogga de senaste dagarna, eftersom att jag blir så ledsen så fort jag tänker på paris. saknar, saknar, saknar. jag gör ett avslutande inlägg om paris, där jag bara sätter in bilder nu, så får det vara enough. j'adore paris!



Det här är en bild på området chatou, där i närheten bor min ena morbror.



jag och min morbrors fru vid sacre coeur.



här var det en fotbollist som körde lite tricks nedanför sacre coeur.



ett livslevande lejon som låg och "solade" uppe på glaset. här gick vi igenom parc de thoiry´s lejontunnel!



jag i montmartre.



chateau de thoiry´s underbara utsikt.



moulin rouge <3

stankas söta hund, diablo.



finns det nåt negativt med staden?

nästa gång åker jag dit för 2 månader. gången efter, för gott. jag älskar dig, paris.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder Tamii :)

2010-04-30 @ 17:01:14
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0