:) helloes

Nämen hallå där!
Hur är det med er? Jag & familjen ska snart åka iväg till arlanda och hämta morbror nr 2 som flyger hit från paris ikväll. Can't wait!!

Just nu så är dag 2 på sommarskolan avklarad. score! Det är jättejobbigt, men jag har ingen annan att skylla på att jag går där, förutom mig själv. Schemat ser ut så här :

Vakna kl 05.30 ( :( ), duscha, fixa dig, och ta bussen hemifrån som åker 07.31. Ta tåget från väsby station 07.43, och gå av i helenelund. Ta bussen till skolan 08.10.

Lektion nr 1 - Matte, börjar kl 09.00 - 12.00. Under denna tretimmars långa mattelektion, så får vi TVÅ st FEM-MINUTERS pauser.

Kl 12.00 - 13.00, Lunch.

Kl 13.00 - 16.00, Naturkunskap. :( Under denna lektion får vi 3 st 15 minuters pauser. Och sen slutar vi kl 16.00.

Observera dock att det tar över en timme att komma hem..

Igår på sommarskolan, beställde jag och Henrietta leveranspizza till skolan. Så galna som vi är! Haha! Jag fattar fortfarande inte att vi gjorde det. Det var nämligen så att vi inte fick någon mat i skolan, för att rektorn inte visste om att vi hade två kurser på samma dag. Tydligen (?).

Aja, nu så måste jag gå, pussi


Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej mysigt :) Nej jag gör inte så mycket :P

2010-08-03 @ 20:37:37
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0