Opa opa

Hej det är Suuuz här igen!
Det verkar som om jag blir bloggaren på kvällstid hära, vi kan kalla det för "at night with Suz". Ofta att någon är vaken nu? Jaja, vad gör jag nu? Jag pratar med Tamii igen, båda har haft en jobbig dag. Men nu tar vi det lilla lugna hära, veeezt? Hahaha fluminlägg.

Nu pratar Tamii om ett gammalt blogg inlägg förra sommaren då hon var hemma hos mig och hon lade upp en bild när hon stekte majskolvar (?) i mitt kök. Okeeeej, guess we are tired. Jag hade hundratals idéer om vad jag skulle skriva här, men har bara sovit 3 timmar förra natten. Och nu kurrar magen, äh jag gör något roligare inlägg imorgon kväll.

Tyvärr blir det ingen hare igen, men det blir en gammal video som jag iallafall aldrig tröttnar på!
Om någon säger något annat så bryr jag mig inte, den är en klassiker :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0