big helloes

Hej bloggen!
Jag har bild just nu, och passar på att skriva ett litet inlägg. Det är snöstorm ute, och jag fryser nu när jag t om sitter inomhus. Kul! Varenda flicka/tjej håller nog med mig om att det varit bättre väder förrut. Håret flyger åt alla håll, sminket rinner, och man får snö i ögonen. Riktigt härligt ju! ;)
Men men, det är bara att bita ihop. Det snöar ju lite överallt just nu. Även i Spanien har jag hört att det snöar!!

Nästa fredag är det julafton! Dela med er av era planer! Vad gör ni under julafton? Jag tycker att julen är den mysigaste dagen på jorden, det finns inget att ogilla med julen! Det kommer definitivt att kännas lite strange den 24e, eftersom att jag firar jul utan min familj för första gången. Kommer kännas tomt utan min syster, min bror, mormor och mina föräldrar. Men å andra sidan så är jag ju inte själv. Kommer ju fira med min släkt i Paris. Dessutom så blir det antagligen nyår i eiffeltornet. Hihi, megamysigt!
Det är bara 4 dagar kvar, gissa vem som är taggad?!

Nu blir det back to work. Vi hörs alla fina!



En bild jag tog under filmningen, där jag var hiphopare. Erkänn att det passar mig. Lite? :D

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan ! Hur är det med dig ? =)

2010-12-19 @ 11:47:07
URL: http://twilightktr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0