She finally made it to paris !

Heyy! I två veckor framöver kommer Tamis syster ( Termeh) sköta bloggandet för det mesta. Tidigare hade Tami skrivit att hennes flyg vart inställt men så smart som min syster är så åkte hon till Arlanda för att se om hon kunde byta flyg och det fick hon! Hon mellanlandade i Oslo och sedan bytte hon flyg till Paris. Jag måste dock erkänna att en liten självisk dela av mig ville att hon skulle stanna eftersom att det här kommer bli våran första jul ifrån varandra men självklart är jag glad för hennes skull, jag vet hur mycket hon behövde den här resan.

Nu har jag en fråga till er läsare :
Han ni någonsin saknat någon så mycket att det gör ont ? isåfall skulle jag gärna vilja att ni delar med er av era historier :)

With love Termeh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0