wakeupcall

Hej. hur mår ni?
Jag sitter i datasalen och myser. Det är lite ensamt här, men det går. Hihih. Vad gör ni för något? Jättekul att jag var här 45 min innan vi skulle börja. Det är fortfarande 15 minuter kvar. Hihihåhå. Men jag är ändå glad, eftersom att min frånvaro är på topp! Har varit i tid, varenda dag under de frilagda veckorna. Har till och med varit för tidig varje gång! I'm proud!

Det vi har kvar att göra :
Redigera klart filmen
Göra ett filmomslag på photoshop
+ plansch.

Vi har idag och imorgon på oss, det är lite tidspressat. Men jag tror nog vi hinner, vi får jobba på flitigare än någonsin nu!

Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag åker, woopwoop! Det känns som igår, när jag skrev att det var 37 dagar kvar! Tiden går så fort. Man blir lite rädd faktiskt!



Jag fattar inte, men what the fuck! Bilden är ändå gammal. Hihihi pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Tack snälla du=)



Va kuul att åka till Paris ju=)

2010-12-08 @ 12:59:10
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

2010-12-09 @ 02:12:14
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0