yo yo yo long time ago

Halloj!

Jättefin uppdatering va? Jag har faktiskt mina ursäkter, men de är dock inte falska! De håller på att renovera hemma hos oss, vi har inget kök hemma. Köket är i princip förflyttat till mitt rum, så jag har inget sovrum. Har sovit hemma hos min mormor i över en vecka nu, och hon har tyvärr ingen data där. Frukost, lunch och middag äter vi alla hemma hos min mormor. I skolan har jag knappt heller tid att blogga just nu, eftersom att vi som sagt har våra frilagda veckor nu, och är överdrivet upptagna. Vi får bara ta en lunchrast på en timme, på hela dagen. De hade hittat råttor och larver i våran skolmatsal, det stod överallt om det. De sade om det på nyheterna, och idag fick vi rikskuponger så att vi kunde äta ute. Matsalen ska vara sanerad och klar imorgon, enligt beräkning. Nu måste jag springa iväg till bussen, vi hörs säkert imorgon. Har studiedag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0