bra natt? not*

Hejsan!
Imorse vaknade jag av att min ena mobiltelefon låg under mig, helt öppen. (Slide-mobil)
Och av att min andra mobil låg på golvet, mitt täcke hade snurrat runt mig, och min kudde hade krupit ihop till en boll. Bra natt? Det kan man allt fråga sig!
Men det är tur det att jag är ledig idag. Eftersom att alla i min grupp ansvarar för en egen scen till trailern. Alltså trailern ska bestå av sex st scener, och varje scen ska innehålla 6 bilder. Och idag var det varken min eller Sarahs scen som skulle filmas, så gruppen sa att vi skulle vara lediga idag, och när jag och Sarah filmar våra scener på fredag, får de andra vara lediga! Bra deal tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0