.



Hejsan allesammans! Hur står det till? Med mig är det bra. Jag håller på att plåta just nu, medans min syster håller på att plugga. Hon ska nämligen stänga av datan, eftersom att hon har prov imorgon. Och hon måste koncentrera sig på läxorna, så därför passar jag på att slänga upp en liten hälsning från mig.

Varför ska det aldrig sluta snöa? Jag blir ju ledsen.. Jag längtar helhjärtat till våran. Det finns så mycket fina kläder till våren, och vädret är underbart! Längtar..

I skolan har vi ett ämne som heter läsprojekt. Man sitter i ett klassrum och läser en bok i en timme. Jag började läsa en utav twilight bokerna idag. - Ljudet av ditt hjärta.

Jag köpte även en sidenkjol från Jc idag. Bild kommer upp senare. Syrran tjatar på mig nu.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0