freezing

Hejsan! Jag kom precis hem från skolan. Jag har aldrig ångrat mig så här mycket från att gå till skolan! Dagen var verkligen hemsk.. Den började halvt bra. Jag sprang till busshållsplatsen, och jag hann till min buss mot station. I staion klev jag på pendeln och gick av vid helenelund. Där skulle min buss komma 8.17. Jag väntade och väntade. Jag tog upp min mobil ur fickan och såg att klockan var 8.22. Nästa buss skulle komma 8.27. Jag väntade och väntade tills klockan visade 8.35. Mina fötter började sakta men säkert frysa till is, och mina händer var röda. Jag klev istället på bussen mot Kista, för den bussen som jag egentligen brukar åka till skolan, åker alltid förbi Kista. Så jag tänkte att jag kunde vänta inne istället. I kista träffade jag på min klasskompis. Vi fortsatte vänta. Tills bussen till slut kom 9.04!! FYRA MINUTER ÖVER NIO!
När den väl kommer, och vi redan är 30 minuter sena så kan inte bussen åka upp. Den stanna. Den stanna mitt i vägen!
Och så i skolan så var det bara en massa tjaffs i filmgruppen..
Och sist men inte minst slutade det med att bussen från station skulle komma om 30 minuter, så jag promenerade hem med min HÖSTKAPPA!
Jag har aldrig känt mig så här frusen. Det kändes som om jag gick på istappar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaw, habibi! Stackarn.. Iiih jag vill inte ha snö längre, det räcker med 3 dagar sen khalas, slut, finito!

2010-02-20 @ 10:13:26
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0