good morning Sweden

Morsning korsning allihop! Hoppas att ni haft en underbar morgon.
Jag kunde iallafall inte somna igår kväll, eftersom att jag var rädd. De här senaste två veckorna, har jag och mina vänner enbart ägnat oss åt att titta på skräck-trailers, för att få inspiration till våran egna. Och jag är verkligen inte van vid att titta på skräckisar, när jag ser en sån film, så kanske det tar 3 dagar för mig att kontrollera min sömn igen! :(
Det jobbiga under den senaste veckan var, att sitta i ett och samma rum hela dagarna ut. Man blir faktiskt lite dum i huvudet. Vi fick sitta i ett redigeringsrum hela veckan, det var iskallt där inne. Och vi fick inte ta någon annan rast förutom lunch. Hellre vanliga lektioner, än det här! Tror att hela min klass håller med mig nu!
Men men, trailern blev ju klar. Och vi är väldigt nöjda med den!
Nu så måste jag kila iväg till skolan, för snart blir det filmfestival! Och så kommer ju våra söta teaterelever från klassen, att spela en pjäs för oss! Peace.



Kommentarer
Postat av: maria

hejhej:) de maria igen haha förlåt..



men vikken linje gåru på? asso jag har hört att samgymnasiet är kaos,mycke drama alla bråkar, kaxiga blatte tjjer, blatte killar? aso är de många blattekillar dära ellr mest tjejer? , har hört de stökiga elever? berätta lite...

när man börjar där i samgymnasiet, hur blir man vän med folket? kännde du ngn? kommer man bara dit och ba: hejhej ahha ellr hur är det? säääääg mer hjälp mej, kan du rekomendera ngra till mig alltså gymnasium?:)love uuu

2010-02-26 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0