Hej gladisar!

Hej gladisar! Jag sitter framför datan nu, åt precis mat. Vad har ni gjort en dag som denna? Jag inledde min dag med svenska, och fortsatte resten av dagen med skola. Jag hade en håltimma nånstans där också, då jag ägnade tiden med Sarah, Zenne, J.J, Dalia och Helena. Det var jättekul! Efter skolan så åkte jag en sväng, på jakt efter foundationborste, men hittade ingen "bra". Jag är ganska kräsen när det gäller smink. Får leta vidare under helgen då!

Nytt: Min älskade finfina pappa kommer hem från Iran, imorgon bitti! Jag längtar jättemycket efter honom! Ska krama om honom, när han kommer hem. Pappa!



Här är bilden på kjolen som jag lovade er! Notera att jag tagit bilden från en konstig vinkel, att jag ser gravid ut.. Det är lite svårt att fota sig själv, så att kläderna ska synas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0