Melodifestivalen

Hejsan alla goa läsare!
Igår kväll så somnade jag riktigt tidigt för första gången, på länge! 8! Så jag steg upp tidigt imorse också. Har suttit vid laptopen ända sen dess, så jag är en liten tröttis redan nu. Men icke får jag sova! Den andra deltävlingen av Melodifestivalen ska ses med mami, och nachos & guacemole ska ätas! Hihi.
Jag tjuvlyssnade på låtarna nyss, och kvällens favoriter är följande : Melodi nr 1, Eric Saade - Manboy. Melodi nr 2, Andra generationen & Dogge Doggelito - Hippare Hoppare. Och slutligen, Melodi nr 8, Hanna Lindblad - Manipulated.

Ni vet ju hur mycket jag och Suzi gillar Dogge! Ikväll kör han och andra generationen, lite balkan reggeaton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0