My dear dad's home!

Hallå där! Jag åt precis middag. Äntligen, efter två långa veckor, tillbringade vi middagen med min pappa! Han kom hem imorse. Hade verkligen saknat honom jättemycket! Han var helt utmattad, eftersom att han knappt hade sovit något. Igår kväll sov han inte en endaste minut, och de andra kvällarna hade han högst sovit i 4 timmar/kväll.

Jag har varit med honom hela dagen idag. Han kom hem med en massa grejer som hade varit min farmors när hon levde. Hon hade lämnat kvar grejer till oss. Min farmor var en äkta samlare. Hon hade till och med kvar, svenska mynt, från flera år sedan när hon var på besök här i Sverige. Ni vet såna här gamla 50-öringar. Inte de här bronsfärgade som finns nu, utan de silvriga som är lite större. Och så hade hon en massa gamla enkronor! Han hade även med sig en bild på henne, som hade tagits ganska nyligen. Det är ett foto, där hon kollar på en, vart man än sitter. Som Mona Lisa. Hon tittar en i ögonen, och har världens leende! :( Jag fattar fortfarande inte att hon gått bort..
Aja.. Missa inte Melodifestivalen ikväll, kl 20.00 där b la Ola Svensson, Jessica Andersson, och Salem Al Fakir uppträder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0