nightmare

Hejsan allihopa! Hur mår ni?
Jag var med min syster, och mamma igår kväll. Min mami och mormor är ju på väg till Iran just nu. <3
När jag låg och vilade på syrrans säng igår, så somnade jag från ingenstans. Jag sov i 2 timmar, och pratade tydligen i sömnen med min syster. Pinsamt!
När jag väl hade vaknat, så gick till mitt rum, slängde mig på sängen, och somnade om. Jag drömde en jätteläskig dröm igår kväll, egentligen flera läskiga och konstiga drömmar, drömde jag. Men den här tog alla. Jag drömde om min döda farmor. Att hon hade återupplivats för 10 minuter, för att ge mig och min syster en hälsning. När hon hade sagt det hon ville säga, så började jag och syrran gråta, och säga hur mycket vi älskade henne och hur mycket vi hade saknat henne. Hon var jättesvag i drömmen. Hon sa att hon älskade oss med, och att vi skulle ta hand om varandra. Direkt efter det, ramlade hon och dog igen! Och där vaknade jag upp, och storgrät!

Kommentarer
Postat av: maria - SVAAAAAARA TAMI

hejhej:) de maria igen haha förlåt..



men vikken linje gåru på? asso jag har hört att samgymnasiet är kaos,mycke drama alla bråkar, kaxiga blatte tjjer, blatte killar? aso är de många blattekillar dära ellr mest tjejer? , har hört de stökiga elever? berätta lite...

när man börjar där i samgymnasiet, hur blir man vän med folket? kännde du ngn? kommer man bara dit och ba: hejhej ahha ellr hur är det? säääääg mer hjälp mej, kan du rekomendera ngra till mig alltså gymnasium?:)love uuu

2010-02-27 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0