Paris here I come!



Jag hade ju skrivit ett inlägg förut om att jag kunde välja Paris-resa eller födelsedagsfest.. Jag fattar inte ens hur jag kunde fundera över beslutet! Min smarta sida växte ihop, och jag valde självklart PARIS! <3 Imorgon eller överimorgon bokas mina biljetter, och om det blir som planerat så åker jag 2 april, och stannar där i 10 dagar. <3 Jag hoppas dock då att min syrra vill följa med! Det kommer bli så kul. Ser fram emot! Det var ungefär 5 år sedan jag var i Paris sist. Världens härligaste stad!

Just nu sitter jag framför den lilla bärbara, lyssnar på Backstreet boys och kollar in kläder på nätet som jag ska köpa med mig till romantikens stad. Vårkläder i massor, några par klackar och fina gladiatorskor står på listan. Beige färgade kläder tänker jag mig, blommigt, aprikosfärgat, mintgrönt, babyblått! Åh!


Kommentarer
Postat av: hanu/shanu

bra val:D

2010-02-21 @ 20:48:53
URL: http://hanushanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0