sail away with me honey, I put my heart in your hands - david gray

Gammalt mail, direkt från Canada.

naaaw min lilla fighter e vad du ar. jag saknar dig verkligen och dagarna kanns bara tomare och tomare, jag klarar inte av att vara utan dig angelpie jag gor verkligen inte det, jag alskar dig for mkt for att kunna vara utan dig, och allt jag vill ar att ligga i din famn och bara stirra in i dina underbara ogon. jag saknar din rost, siikaaam tihihi. jag blir innerst inne alltid lika glad nar jag hor det dar. nu vet jag hur det ar att vara utan nagon man verkligen alskar, det ar som ett helvete. fast vi kommer traffas igen, men inte annu, inte annu, <3 jag alskar dig min skatt och jag langtar till den 22a. du kommer vara dar eller hur, snalla sag att du kommer vara dar i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0