skola

Hejsan Maria!
Du hade frågat mig om min skola, och eftersom att du inte skrev din mail eller nåt, så tar jag det här på bloggen.
Ja, jag går på sam. Det är en jättebra skola jag går på. Många lärare är bra, men samtidigt finns det vissa lärare som är mindre bra, men de finns överallt! Man måste bara se till att anstränga sig lite mer då! :)
Relationerna mellan eleverna på sam ligger på topp. Man hittar lätt bra vänner som man kan umgås med, och man blir lätt som en familj. Det här har jag faktiskt hört av många andra som går där. De tycker det är jättebra band i varje klass. Man blir även väldigt nära vän med de som går i andra klasser, eftersom att man har många lektioner med andra.
Jag tycker deffinitivt att du ska söka hit om du valt program och så. Men gör inte så att du bara väljer en skola, ta flera stycken, ifall att du inte kommer in i den skolan som du valt i första hand! Lycka till!
Kram Tamis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0