Studieda' är bra att ha

Hej alla glada! Idag har jag studiedag, så det blir ingen skola för mig! Överlycklig! Min lilla Suzi är på väg hit, vi ska mysa, och planera inför min födelsedag. Och så ska vi gå en sväng till centrum! Jag skulle egentligen åka och hälsa på i textila gymnasiet idag (min förra skola). Sebastian smsade och sa att de hade textil-sm, och de ville att jag skulle vara där. Men jag mådde inte så bra igår kväll, så jag orkade inte. Egentligen hade jag tänkt att bara lata idag, men så blir det icke!
Dagens fråga : Är det bara jag som längtar längtar längtar till våren och sommaren?! Jag älskar våren, egentligen lite mer än sommaren faktiskt. Det är inte för varmt, och det är inte för kallt. Det är bara lite svalt. Och det är skönt. Träden är rosa, och.. Åh så underbart det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0