sunrisejewellery



Kolla kolla! Jag var nyss inne på bloggshoppen, då jag snabbt fick syn på dessa fina bilder. Det är nämligen en tjej som heter Sandra, och hon har en egen blogg där hon säljer sina egna smycken. Hon gör sina egna smycken, och jag tycker att de är jättevackra! Och ett plus i kanten är ju att hon har twilight-tema på dessa! Ni vet ju vilket freak jag är? Right? Jag funderar faktiskt på att köpa! Det ska jag nog. Det var ju faktiskt väldans bra pris också - 130 kr inkl frakt /st.  

Ni kan kika in på hennes fina blogg, och kanske köpa ett smycke eller två? Eller bara titta på hur fint hon gjort de? Omg, jag tror jag dör för för
twilight-smyckena!

http://sunrisejewellery.blogg.se/ <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaw.. haha tänk att du skriver så om mig?! :D

tack så jättemycket, tack tack! :)

2010-02-16 @ 13:44:42
URL: http://sunrisejewellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0