tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiired

Nejmen tjena tjena!
Hur mår ni? Jag mår bra, är bara j*vligt tröööött! Jag har sovit i en halvtimme, känner mig helt hängig och svag. Och förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt en bra anledning.
Jag kunde inte logga in på blogg.se igår kväll, det var något fel med hemsidan.

Igår började vi med våra s.ka
Frillagda veckor, det kommer att uppstå den här veckan och veckan därpå. Och vi har fått ett projektarbete att göra en trailer. Genren fick vi själva välja, då jag och mina 5 andra kompisar valde skräck. Vi hade jättemycket att göra igår, och även idag. Jag är helt utmattad. Och idag så skulle jag upp kl 5, för att hinna i tid till skolan. Jag kunde inte somna, tills klockan blev 02.00. Och då var det onödigt att ens försöka sova, för att jag visste att jag inte skulle kunna vakna, efter 3 timmar liksom. Så jag sov inget. :/



Så här känner jag mig. Fast gullig kissemiss är det ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0