varning för utbrott

hallå där!
Jag har precis haft 3 och en halvtimmas lång håltimma! Jag ska strax iväg och ha engelska, min innan dess ville jag bara säga hej! :))

Jag börjar tröttna på Sverige. Misstolka mig inte nu. INTE männsikorna, eller nåt annat i Sverige. Jag kan inte säga människorna, för att jag själv räknas som svensk. Och jag gillar svenskar. Bara landet sig självt är jag smått irriterad på. Vintern är så lång, det slutar aldrig snöa. Och SL funkar ju inte. Man går in på deras tidtabell på internet, så står det en tid. Och sen så står man och väntar där i en 10 minuter, en kvart, så kommer inte bussen! Eller som i morse. Jag skulle ha 4 byten. En buss från mitt hem till station, från station skulle jag ta pendeln till Sollentuna, därifrån skulle jag ta bussen mot spånga, och gå av vid stavangergatan, och sen ta bussen mot jakan. Då gjorde jag så. Bussen mot jakan skulle komma om 5 minuter, och den var på andra sidan gatan. Och så åkte den bara förbi när bussen mot jakan knappt var frammer. ÅH! Bussarna kommer alltid för tidigt eller för sent! Aldrig i tid!! Ursäkta mitt utbrott!

Nu ska jag traska vidare till engelskan! Ha en fin dag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0