100111

Hej! Hur mår ni? Jag har gått och blivit förkyld igen.. buu! :( Idag har jag bara varit i skolan, och umgåts med alla underbara.. Hade faktiskt saknat de rejält. Fick även höra av Sarah, att hon planerar en tjejmiddag, så den ser jag verkligen fram emot!
Efter skolan, så åkte jag och köpte mig ett par nya skor. Åh, vad jag älskar de! I'm in looove! Finally, again.. Kanske slänger in en bild på mina skor, inom en snar framtid, haha! Sedan så begav vi oss av till ted's tatoo, för att min sötismoster skulle pierca sin navel.
Jag är dock lite ledsen över att min morbror åkte hem till Paris idag. Jag saknar honom redan! Det var jättegulligt, för att igår kväll var vi bjudna på middag hemma hos min mormor. Och så var jag och min syster tvungna att säga hej då till min morbror, eftersom att vi båda skulle upp tidigt imorse, och av den anledningen skulle vi inte se honom.. När vi vaknade på morgonen, hade han smygit in i huset haha, han överraskade oss. Stackaren, han gick upp så där tidigt bara för att se oss en sista gång innan han åker! <3
Ni får ta hand om er
Pussar
Taamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0