101113

Hej. Hur mår ni? Jag har jädrans ont i halsen alltså.. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart. Nästan alla i min familj är förkylda just nu.
Idag var jag i skolan, det var en lång, men rolig dag. Jag hade matte, italienska och bild <3 Efter bilden skulle jag då ha resursmatte, men våran unga lärare Babak, har flyttat till Brasilien, och hans ersättare var sjuk idag, så vi var lediga från den lektionen. Jag, Sarah och Roshin hade lite fööör roligt, då istället. Sarahs mobil började ju ringa, och helt plötsligt struntade hon i oss, haha! Så jag och Roshin ville hämnas, så vi gömmde oss bakom buskarna och skrämmde henne. Skitkul hade vi! <3
Imorgon bitti blir det besök på riksdagen, med min kära klass. Undra hur det kommer bli där. Säkert roligt. Och jag tycker faktiskt att klassen har kommet varandra lite närmare än förut iallafall!

Nu ska jag sticka iväg och prata med "mr x", som min syster brukar säga! ;)
Pussar,
Taamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0