18

Hej alla sötnosar!
Hoppas att ni mår bra. Jag vaknade för ungefär 2 timmar sen, just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik. Snart kommer min bror hit med hunden. Jag hörde att det var jättemycket tåg- och busstrafik idag!

Vet ni vad?
Nu är det bara 2 månader kvar tills jag blir 18! 18! 18! ARTOOOON!
Jag håller på och planerar hur jag ska fira min dag, men jag vet inte riktigt hur! Det finns så många sätt jag vill fira dagen på, jag kan knappt bestämma mig! :O Att det ska vara så svårt. Men det blir nog bra, jag ska komma på något skitbra, för jag har väntat på denna dag i snart 17 år! Jag ska göra den till den mest perfekta dagen för mig! hihi. Jag längtar så mycket!
Nu ska jag gå och äta lunch, vi hörs!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0