2010 - a year to look on too

Hejsan!
Jag hoppas att ni mår toppen! Jag mår bra, har bara lite ont i huvudet. Jag var ute vid tolvslaget och tittade på fyrverkerierna. Samtidigt passade jag på att ta ett farväl av 2009.. Det kändes lite tungt, men samtidigt lättsamt. Ett passerande år. Ett år fyllt av kärlek, svek, glädje och tårar. Ett år som jag träffat på en hel del underbara personer, och även hamnat i folks fällor. Jag har gjort saker som jag aldrig gjort under det här året. Bra och dåliga. Ett helt fullspäckat år. - Mitt nyårslöfte var att förbättra 09. I år, då jävlar! Då blir jag 18 också! ;) Inte långt kvar! Det här året ska bli 10 gånger bättre. 2010! Jag har så mycket att se fram emot. Mycket av det börjar redan den här månaden! <3 Mina gullungar fyller ju år då. Det ska bli party all night, haha!
Sen ska jag på stundent, studentskivor, min egna b-day! wäääää, vad mycket som kommer hända!
Jag får inte glömma att nämna gulleplutten som föds nu i januari, om det blir enligt beräkningarna! <3 wii, handla handla presenter!
Jag stänger nu det passerande kapitlet, kapitlet som heter 2009. Jag öppnar 2010, och ser till att förbättra allt dåligt, för som sagt så är det var och en som bestämmer över hur ens vardag ska se ut. Bort med allt skit, och fram med allt fint. Efter regn kommer solsken!

Pussar
Tamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0