avkoppling på högsta nivå

Hejsan sockertoppar!
Jag kom hem för någon timme sen eller två, från en ytterligare shoppingrunda med syrran.
Vi kom hem alldeles trötta, och fikade. Jättemysigt och skönt. Det var en viss person, som verkligen försökte förstöra min dag idag, så det var skönt att bara koppla av allting med en mysig fikastund!
Jag köpte en tunika från Millers, ett sött aprikosfärgat linne från Vila, och hårklämmor från H&M. Blir nog mer shopping imorgon.. Vi får se om jag hinner, i och med att jag ska träffa min kära killkompis Elkiz, senare mot kvällen.

Nu ska jag vila lite, sen så ska jag och syrran leka frisörsalong! Hon köpte nämligen med sig "Syoss Heat-protect styling-spray" och "Garnier Fructis Bamboo Flexihold Hairspray"!

Vi hörs alla goa och glada!


Färgerna synns inte så bra eftersom att jag höjt ljusstyrkan på min mobilkamera, linnet är aprikosfärga och tunikan är grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0