before / after

Okej okej, bli inte alltför rädda nu.. Men ni vet ju hur gärna jag vill bli frisör. Ni kanske inte vet det, men mina nära och kära vet iallafall om det. Jag har haft stora frisördrömmar ända sedan jag vart väligt liten, och drömmarna lever sig fortfarande kvar inom mig. En dag ska de drömmarna blomma, och bli sanna! Någon vacker dag..
Iallfall. Det finns en hemsida där man kan "sminka" sig själv på internet. Det tycker jag är kul, och inspirerande. Jag brukar testa mig fram, med olika frisyrer och sminkningar. De bilderna jag laddar upp på bloggen är självklart inte omgjorda på den hemsidan. Det är bara denna bilden här ovan. Och där har ni originalbilden bredvid också.

Foundation, concealer, ljus och mörk ögonskugga, mascara, rouge och läppstift!
Pussar

Kommentarer
Postat av: lisa

vad heter sidan? :)

2010-01-26 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0