bye bye väsby

(Jag i Alpers tröja! Jag har haft den nu i ungefär 3 veckor nu, och den luktar fortfarande honom, hiihi! Sweet).


Hejsan! Hur mår ni?
Jag är j*vligt trött.. Kom hem för en timme sedan ungefär. Jag har varit ute hela dagen. Var på Ikea och handlade en del saker, och så var jag på Quality Outlet i barkarby. Jag letade efter jeans och kläder inför de kommande 3-4 dagarna som jag kommer vara borta i Norrtälje. Jag åker imorgon runt kl ett.. Så det lär inte bli så mycket bloggande för mig, men vänta er ett megainlägg när jag kommer tillbaka, med en massa bilder och nyheter! Don't miss!
I norrtälje har jag, släkt och vänner bokat stugor som vi ska mysa i. Och där borta finns mycket skoj att hitta på! När jag var mindre, åkte vi dit jätteofta, men med åren har det minskat rejält.. Har inte varit där på 5 år nu!
Så det lär bli kul att få uppleva "min barndom" igen, så att säga.. Nu måste jag verkligen iväg och packa, så ta hand om er alla söta så hörs vi när jag kommer tillbaka!

Många Varma kramar,
Taamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0