freaking cold!

Hejsan!
Idag började skolan. Jobbigt känns det, men å andra sidan så var det skönt att få träffa kompisarna igen! Saknat de alla.
Det var jättekallt ute idag! Jag vill ha sommar nu! Fast i ärlighetens namn, så föredrar jag våren framför alla årstider! Så underbart. Och väldigt rosa, hihi.

Jag hann ta mig en liten tur till Kista galleria, där jag än en gång var på jakt efter skor och jeans, men hittade inget i min smak, så jag köpte annat istället. -.- Väldigt uttjatat, jag vet! Men det blir oftast så, man köper aldrig just det man tänkt köpa. Jag vet hur skorna jag vill ha ser ut. Jag har sett de på folks fötter, och jag har en bild på de i huvudet, men jag har aldrig sett de i butik..
När jag ser de, då vet jag. Då blir de mina! <3



Denna mysiga, köptes på Monki idag. Mycket finare på är den. Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0