Happy bday my love

Nu har jag lite bråttom, och måste iväg för att göra mig i ordning. Men innan dess vill jag tillägna detta inlägg till min kära sockertopp, som fyller 19 år idag! ^^
Hon är den vännen som står mig absolut närmast, ingen, exakt ingen vän kan ta hennes plats. Egentligen så ser jag inte henne som en vän, utan jag ser henne som en syster. Hon har lika stor systerroll, som min egna syster. Och hennes familj är min familj, precis som min är hennes.
Även fast jag varit dum mot henne vissa gånger, så tackar jag denna ängel för att hon fortfarande flyger runt i mitt liv. Att hon aldrig flygit bort. Hon får mig att må bra, och ingenting betyder lika mycket som att få ha henne i mitt liv. Hon är värd all kärlek och respekt, även fast jag inte kan överösa hennes liv med det, eftersom att jag bara är en person, och jag räcker nog inte till för hela hennes liv, för hon har störra hjärta än så. Men jag lovar att jag alltid ska göra mitt bästa med att ge henne allt jag kan, och har.
Jag älskar henne nu, och jag kommer att älska henne in i det sista <3

/ Från hennes egna taamiis <3
Grattiiiis <3

Kommentarer
Postat av: Suzii

Naaaaw tack faaan va fint skrivet.. tack älskling, du betyder allt.. blev helt ordlös nu, är helt tagen av din text. I love u more, du betyder mycket för mig. Tack igen <3

2010-01-21 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0