i väntan på 560



Hejsan! Vad gör ni? Jag sitter i skolans datasal. Har egentligen slutat, men jag väntar på bussen. Ni kanske också blir lika rädda som Suzi och Sam, men jag har precis skrivit ut en hel hög med bilder på mig och Edward! Jag är helt galen. Jag funderar faktiskt på att se Twilight och New moon, en gång till! Det ska jag nog göra. Helt kär i filmerna är jaaaaag! (Inte bara i skådespelarna). :)

Min hals gör ondare än nånsin just nu, är hes och jag har tappat rösten. Jag har svårt för att prata just nu, så jag hoppas att jag slipper utföra min redovisning imorgon! Jag har druckit en massa te, och varma koppen, men jag blir ju aldrig frisk! :(

Nej nu måste jag faktiskt kila iväg till busshållsplatsen. See ya later
Taamiis


Kommentarer
Postat av: Muhsine

twilight är bäst! =)

2010-01-26 @ 15:03:49
URL: http://kolamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0