I'd find a way to get through

Hej alla underbara!

Idag var jag i skolan. Jag fick se mitt schema, som jag dessvärre inte blev så glad över! Ingen blev det, rättare sagt. Vi börjar tidigt varje morgon, och slutar runt 16.30 varje dag. För mig som bor 1 timme och 15 min ifrån skolan, var det ganska surt.. Men aja det är bara att bita ihop och acceptera!

På bilden håller vi på med ett skolprojekt. Vi ska jobba i små grupper, och göra en egen tidningslayout. Framsida och insida. Jag, Marielle och Linnéa gör en skvallertidning, där jag ska vara en skådespelerska, och min pojkvän blir hittad av en papparazzi ute på stan, där hans sällskap är en annan kvinna. Vi var uppe i fotostudion och fotade lite. Det blev snarare mer flumbilder, än seriösa, haha! Men så är det när vi 3 är med varandra! Speciellt jag och Marris, vi bara springer om kring och töntar oss! :)

Jag funderar på att fixa en tävling, här på min blogg imorgon. Men det är ett kanske! Det återstår att se, antingen ikväll eller imorgon! Stay tuned! <3



Här är min "gråtbild", som vi tog idag. Och nej, jag gråter inte på riktigt, det är bara vatten!



Den här bilden är dunderbar! Marris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0