I'm back on track!

Hejsan!!
Jag är tillbaka i bloggvärlden igen, och jag är hemma! Hoppas att ni mår bra. Bara ni inte frusit till is, under detta kalla vinterväder! Jag mår bra, är lite trött bara. Jag kom hem från Norrtälje, och Marholmen igår. Kvällen innan det hade jag somnat runt 3, och jag väcktes morgonen därpå av dammsugarljud.. Mina föräldrar och min moster höll tydligen på att städa stugan som vi bodde i.
Jag har ju utlovat ett megainlägg med jättemycket fakta, och överfullt med bilder, så se upp!

Vi var tre familjer i marholmen, där vardera familj hade bokat en varsin stuga. I varje stuga fanns det tre sovrum, kök, vardagsrum, dusch.. Ja, precis som ett vanligt hus liksom. Vi hade även öppen spis och bastu!
Till middag var vi hos varandra. Och med det menar jag att t ex första kvällen samlades vi alla hos den ena familjen, där de hade lagat Tacos till middag, sen nästa kväll samlades alla hos oss där vi hade grillat kyckling, och sen tredje kvällen blev det Entrecôte!
Varje kväll blev det ett hejdunder! Vi körde en massa lekar, som kortspel, där vi satsade våra pengar. Jag vann 10 kr -.- haha! Vi körde "snurra flaskan" med de äldre! Den var jätterolig! Min kompis mamma som knappt vågar röra sötsaker, blev matad med grädde. En kille fick doppa ansiktet i snö, och en kvinna testade på snus! Alla möjliga drinkar som var blandad med lök och fanta och ketchup fick folk även dricka! Yaaajk!
Nu kanske ni undrar vad tusen vi höll på med på dagarna? Då brukade vi ta skogspromenader, spela airhockey, bollspel och sånt kul! Slutpratat. Nu ska ni få se en himla massa bilder! Puss <3


Första dagen. Jag och syrran och snögubben utanför våran stuga.


Efter en hård match på Airhockey, vann jag mot Masina!


När jag var liten hade jag en bild på en gunghäst. Det minnet var tvunget att återupplivas!


mys


Viva piñata? -.-


Jerry Mcguire! <3


Mycket mys under filtar blev det!




Godaste Limedrinkarna ever!


Masina & min syster.



Jag, Masina & Stumpan?




Sist men inte minst, våran utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0