long time ago

Nejmen tjena bloggen! Det var ju längesen, visst var det?
Anledningen till att jag inte bloggat på länge är för att jag hade min tävling, och jag väntade på att få in en massa kommentarer, men det gick ju inte så bra som ni kanske ser. Så nu tar jag och stryker tävlingen, så kommer jag förmodligen att slänga in en ny när jag har lite flera läsare!

Vad har ni gjort så här länge då?
Jag är helt sjuk. Förkylningen börjar gå i överstyr, så jag valde att stanna hemma från skolan. Kan varken prata eller göra någonting längre. Jag är helt jävla degig.
Men det lär bli kul senare idag, när jag ska på restaurang med Suzi och hennes kille och äta idag. Hon fyller nämligen år! <3

Pussar
Taamiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0