stadsvandring med tjejorna

Hej alla underbara!
Idag spenderade jag min morgon till att duscha, och göra mig i ordning. Sedan gick jag till Ted's tatoo, med min syster, för att hon skulle pierca naveln, fast de sa att hon skulle komma tillbaka imorgon istället. Efter det så åkte vi in till stan med Simona och Maria. Det var kul faktiskt! Vi skrattade en hel del också, åt på Burger king och sånt. Jag köpte mig ett par "mjuka" leggings som jag länge letat efter. På H&M, med dragkedja längst ner. Och så köpte jag ett linne. Jag var egentligen ute efter fina jeggings, och skor! Men tyvärr så hittade jag inget som föll mig i smaken. Förhoppningsvis hittar jag något fint, under de kommande dagarna!
Gud, vad alla pratar om Avatar hela jävla tiden! Jag har inte sett den, men alla säger att den är den bästa filmen. Undra om den knäcker twilight-"honeyboo"filmen? :) Ska man ta och se den, med sin söta honungsbjörn? Kanske det. <3

Nu ska jag fixa iordning mina saker inför imorgon, då skolan börjar.
Godnattkramar från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0