tävling

Hej och godmorgon Sverige!
Jag hoppas att ni mår bra, och att ni är pigga och glada! Det är inte jag iallafall.. Jag är väldigt trött, låg uppe till halv fem och pratade med min killkompis. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var verkligen längesen.
Och idag fyller min kära systeryster år, så jag och mamma gick upp tidigt på morgonen för att gå in med tårta i syrrans rum!

Apropå min tävling, så är det ju så att jag inte har tillräckligt många läsare för att göra en megatävling än, men jag lovar att det kommer. Och man måste sakta testa och se hur det går. Stegvis. Så jag tänkte börja ha en tävling, där man kan vinna en skriven låt/dikt/text av mig. Det man ska göra är att skriva i sin egna blogg om varför man vill vinna, och skriva lite kort om tävlingen. Och sen länka in det inlägget som en kommentar! Och sedan när jag valt ut en vinnare, så kontaktar jag den personen, så att jag vet vad hon/han vill att texten ska handla om på ett ungefär! Jag brukar oftast skriva en massa texter, så jag tycker att det här passar som en förstatävling. Men jag kommer garanterat att ha mycket större tävlingar, efter denna!

Pussar,
Taamiis :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi hjärtat du kan gärna få skriva en dikt om hur mkt du älskar mej:)

doset daram azziiz <3

2010-01-17 @ 22:45:57
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/
Postat av: Suzii

skriv en dikt om mig o sam :)

khodet midoni ke mikhay;) joje <3

2010-01-19 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0