wont stop to shop

Hejsan! Mår ni bra? Här är det toppen! Planerna inför min "sweet 18", börjar sättas på plats. Jag har fixat mycket bra musik, tillsammans med min syster. Jag ska skriva inbjudningslistan efter detta inlägg, och jag har en dejt!
Jag känner mig verkligen taggad. Ingen eller inget ska få förstöra min underbara dag! Jag ska fira den hela dagen/kvällen igenom! Aldrig ska jag sluta fira den!
Idag var jag och shoppade med min syster. Jag fick med mig en stickad tröja. Den är fin. Den har även en luva, och två "bollar" som hänger! Och så köpte jag nitarmbandet som synns på bilden ovan! Jag har börjat märka att jag har en fetisch för nitar! Hahaha skoja. Men jag älskar nitar, och köper nästan bara saker med nitar.
Imorgon blir det ännu mer shopping!

Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0