chillax" på hög nivå!

Hello =)
Jag ligger i sängen med laptopen på magen och bara tar det lugnt. Ikväll kommer min morbror, hans son, hans sons tjejkompis och hennes lillebror från frankrike hit. Bara så att ni vet det. hihih. Vi ska snart gå hem till mojmoj, för att de ska hämtas upp på arlanda hem till henne. Ikväll kommer jag äntligen sova hemma, efter en hel månad som jag sovit hos grandma. Ikväll, och imorgon kväll kommer jag dock att sova i min systers rum.

Idag var jag med min älskling, vi myste och hade det jättetrevligt. Det var ganska kallt, men det gjorde inget. Har man två armar, och en skön famn som håller om en, så gör det inget. Vi satt och pratade, och hade det kul. Vi tog ett par bilder. Vissa av de blev bra, medans vissa andra blev rätt roliga. hihih. Jag längtar efter dig, mer och mer efter varje gång vi ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0