.

Hallå där!
Vad gör ni? Jag sitter på soffan i vardagsrummet, och lyssnar på muziiiica. Persiskt, hihih. Har fläkten på, den snurrar åt vänster och höger. Det är skitskönt att ha fläkt på när det är så jävla varmt ute. Jag ska alldeles strax traska vidare hem till min mormor, för att sova över. Jag bor typ halvt hos henne. Typ. Har inte sovit hemma på över 2 veckor. :((
Längtar efter min egna säng faktiskt.

Förresten, jag glömde skriva att jag tittade på eclipse med min älskling för ett par dagar sen. Den var bra, men fortfarande inte bättre än första twilight. Den var iallafall lätt mycket bättre än New moon. Det var några på bion som satt och asgarvade åt vissa repliker i filmen, som om det vore någon slags komedi. hihi. Jag ska inte avslöja så mycket om filmen, för er som inte sett den ännu, men kan säga en grej. Edward dödar Victoria. Ni vet, hon den orange-håriga tjejen. Jag blev faktiskt glad, för jag hatade henne mest i hela filmen.

Men aja, nu ska jag vidare.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0