:)

Tjingeli-lingeliblingbling!
Whats up? Jag sitter i köket och är helt nyvaken. Mamma väckte mig nyss, (30 min sen egentligen, men för mig räknas det som nyss, för jag låg och drog mig i sängen i typ 20 min innan jag gick upp) för att jag och min syster ska följa med uncle och barnen till Väsby centrum. De kommer snart hit, och jag måste strax upp för att sminka mig.

Igår kväll så sov jag i syrrans rum, en natt efter som sagt en månad. Imorgon kan jag sova i mitt egna rum, för att faster och hennes son som lånar mitt rum, åker imorgon. Ikväll måste jag nog sova i vardagsrummet, för att syrran tyckte det var för jobbigt att jag sov i hennes rum..

Nu måste jag sticka iväg, senare blire grill-erigrill med familjen igen. Mwaaah, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0