halloj gott folk

Tjenix!
Det är en trötter som skriver just nu. Det är kallt ute, det är kallt inne och det känns som höst. Mobilklockan stod på 11.00 imorse, och jag vaknade trots att jag la mig 03.30 igår, wiiihu! ^.^
När jag vaknade, vandrade jag hem till oss (sover ju numera hemma hos mormor) för att klä på mig och sminka mig, för att senare åka in till stan med systeryster. Vi åkte in till stan, och hälsade på suzi i ungefär 15 minuter, sen så gick hon vidare och vi fortsatte vidare till gamla stan. Det hände massa grejer under våran lilla tripp en stoccolma. Vi blev bland annat jagade av 3 st importkillar, som hela tiden vandrade runt oss och försökte prata med oss. Illa.
Nu ska jag traska vidare hem till grandma'! Auf wiedersehen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0