Hurricane

Hello this is Suuuz!
Tami har inte bloggat idag, så jag (Suzi) tänkte gästblogga lite ;)
Pratar med henne i luren just nu, och hon klagar på hennes insektsbet hon fick idag när hon tog en liten skogspromenad höhö. Hon säger att jag förstör hennes blogg, gör jag?

Jag ska på Uppsala Reggae Festivalen nästa torsdag, WOHOO! Och gissa om Tami är avundsjuk haha. Nej men det kommer bli skit kul, jag kanske uppdaterar här efter jag varit där! Det är 10-års jubileum och artister som; Gentleman, Anthony B, Jah Cure, Kalle Bah m.fl. kommer. Och Tami hatar mig för det (?) hahaha!

Anyway här bjuder vi på lite bilder från förra veckan när jag var hos henne i Väsby.
Besos


Tamis hare (really)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0