In love baby in loooooove

Hallåhejtjatjena! Hur står det till gott folk? Här är finfint. Vädret är dock inget vidare, det är rätt mulet, och några små droppar faller ner från himlen.
Jag sitter och lyssnar på kings of leon's låtar, och tar det lugnt. Min migrän börjar ta sin plats i pannan på mig. Oh fyfan.

Bloggen, jag är kär. Jag är helt förälskad. Att jag fått lära känna en sån fin människa, det är obeskrivligt underbart. Det kanske är en belöning efter allt dåligt jag gått igenom. Jag förtjänar den här lyckan och kärleken. Jag är så grymt kär att jag inte finner ord. Den här känslan är så underbar, åh vad jag är lycklig!
Rahul, jag älskar dig min själsfrände! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0