jtrgdskdsgf

Hej där!
Hur mår ni? Jag är så trött så att det inte är sant. Jag la mig kl 5 igår, och väcktes kl 10. Just nu måste jag plugga, eftersom att sommarskolan börjar om 2 dagar (!), men jag orkar inte.. Jag är helt ensam hemma, och har huvudvärk. Ska strax iväg till sigma och handla. Jag har planerat att laga en överraskningsmiddag för mi familia. Igår var inte riktigt min dag, allt var förjävligt. Förutom att jag var med min älskling, och när jag snackade med suzi på kvällen då, det var höjdpunkterna, men resten av dagen var rent ut sagt förjävlig. Ni vet när man ibland inte känner sig uppskattad av sin egna familj? Precis så där. Det var alla mot en, och helt plätsligt förvandlades allt till ett enda stort krig. Det fortsatte på morgonen, när hela min familj åkte in till stan för att ha roligt, shoppa och gå på pridefestivalen, medans jag lämnades ensam hemma..
Men jag ska vara stark, jag ska visa att jag är smartare än så. Man är inte smart om man har MVG i plugget, man är inte smart om man bara kan matte, man är riktigt smart om man har självrespekt, om man har respekt för andra, behandlar folk som man vill bli behandlad, man är smart om man har självinstikt.
Jag ska visa de att jag inte är så jävla korkad. Jag ska överraska de, och få de att ångra vad de sagt.
Gå alltid med huvudet högt, skit i vad folk säger om dig. Titta ner på alla som tittat ned på dig. Le mot de, och fortsätt gå vidare. Detta ska bli mitt motto för livet.


Kommentarer
Postat av: cissi

Sv: Okej härligt! Jo det är bra här också, vad gör du då? :)

2010-07-31 @ 15:37:57
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Suzii

Riktigt bra skrivet! Ska ofta läsa det där du skrev, och komma ihåg det då man tvivlar på sig själv ;) löööv

2010-07-31 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0