nämen tjena bloggen, det var inte igår!

I'm back on track! 5 dagar sen var det, men nu är jag äntligen här igen. Förlåt, men datan hade krånglat igen. Nu är allt som det ska. Och som ni vet, så är många utav min släkt här i Sverige nu. En utav de är min 7åriga kusin, som hela tiden vill leka med mig. Så ha lite förståelse för min tröga uppdatering, det är inte lätt att leka med en unge halva dagarna och blogga samtidigt.

Iallafall. Vad gör ni i hettan? Det är nästan för varmt. Man får ju solsting. Men egentligen, vad gör svenskarna förutom att klaga? I vintras klagade vi för att det var för kallt, och nu när värmen äntligen är här så klagar vi på att det är för varmt. Pust pust.

Igår så var jag på grillparty, med några vänner, min syster och min älskade pojkvän! <3 Det var kul faktiskt. Nu ska jag gå och laga middag för min familj, för lillkusinen har tjatat ihjäl sig om att han vill att jag lagar middag. -.-

Ha det gött! ;)



- Hej, jag heter Tahmineh & har världens underbaraste älskling!


Kommentarer
Postat av: Annica

Va sööööta ni är

2010-07-16 @ 06:39:52
URL: http://www. Metrobloggen.se/anniicaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0