weird it is

Halloj!

Det är så varmt att jag dör. Jag ska snart ut för att köpa en liten grej. Jag har sagt att jag ska gå hemifrån i snart 2 timmar nu. Jag har redan sminkat mig, bytt om, fixat håret och allt. Men men. Datorn är farlig. hihih.
Snart är soooooommarlovet slut, det är inte så lång tid kvar av det. buhuuu. Vad har ni gjort under sommarlovet?
Tell me about it.

Jag har ju som sagt inte sovit hemma på snart 3 veckor, sover för tillfället hos min mormor. Varje kväll, sitter jag på hennes balkong och pratar med min älskling. Och jag blir alltid så här filosofisk då. T ex varför himlen är regnbågsfärgad ibland, hur fåglarna kan flyga, varför jag bara ser en endaste stjärna de här kvällarna. Jag ser bara EN stjärna. Och den är skitvacker!

Världen är skum, men rolig. hihi. Nu ska jag iväg, pussens



jag bjuder på denna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0