Allergisk reaktion? bort bort bort!

Jag vill ta upp en grej i min blogg faktiskt. Jag är halvfeminist! Inte så att jag avskyr killar för det gör jag inte, och nej jag är inte lesbisk. Men jag tycker att killar borde uppskatta oss tjejer lite mer. Det finns en del killar som verkligen är underbara, man ska inte dra alla över en kamm. Jag känner killar som verkligen bryr sig, och så har jag ju en storebror, som ställer upp. Men det jag menar är att den största delen av killar är dåliga exempel. 

Asiatiska kvinnor använder "ansiktstråd", för att rengöra ansiktet. Det brukar även jag använda, och det enastående resultatet blir som massage för ansiktet. Vissa kvinnor använder även wax för ansiktet, men det måste då vara en speciell sorts. Igår testade jag det för första gången, istället för tråd. Och det var sånt wax för kroppen! Så jag har fått en allergisk reaktion, jag har stora röda fläckar i ansiktet, och i de har jag fått små röda pricker, och en stor jävla silikonläpp!

Uppskatta oss mer!


Kommentarer
Postat av: Leah

Omg jag har köpt vax för ansiktet... hoppas det där inte händer mig :O

Min mamma brukar ta bort min mustasch med tråd haha (jag e iranier).

Är du hel iranier? Ditt namn är väl inte persiskt? :P

2010-10-24 @ 17:48:07
URL: http://vezvezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0