.

Hejsan..
Hur mår ni? Jag mår väl bra. Sitter och lyssnar på Claude Kelly, i regnet. Vad hände med solen förresten?
Jag hade en jättemärklig dröm igår kväll, kan dessvärre inte ta upp det här i bloggen. Det är lite privat.

Kommer ni ihåg R? Han som hade tagit mig med storm, han som jag var galet kär i? Han som jag hade skrivit överallt om på facebook? Well he's gone.. Han och jag är historia, och jag orkar inte bry mig om honom mer. Det är klart, jag bryr mig jättemycket om honom, men orkar inte ge mig själv mer. Till folk som slänger bort mitt hjärta, varje gång jag ger ut det. Han har tagit för mycket plats i mitt hjärta. Alla tjejer borde behandlas som prinsessor, han behandlade mig som om jag inte vore någon.

R...... ,  you're history.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0