.

yo yo yo! warap?
Det är soligt, och jag är extra glad. Jag känner mig extra glad och fräsch idag. Mitt hår ser extra fint ut också! Det måste vara vädret. Jag har hunnit gå ut på en liten promenix också, hade inte varit ute på dagar eftersom att jag STOOOOOORSTÄDAT. Men nu så. Mitt rum är extrafräscht. Faster ringde idag och berättade att hon och hennes lilla son som jag aldrig träffat kommer hit på söndag. Det är 5 dagar kvar!! Jag är överlycklig. Har inte träffat faster på 9 år heller, så det kommer bli extra kul.
Jag lyssnar på lite spansk musik och är glad, yo voy amarte och hoy nena. Sitter inne på nattstad också. Haha, kanske inte så rolig info för er men så är det. Det var allt för mig. :)

PS. Jag är starkare än nånsin nu. "Quitters can't win, winners can't quit"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0